22.10.2020

Газета Вишгород

Офіційний сайт газети Вишгород, Новини, архів

Зворотної дороги до кошмарних перевезень немає

У деяких засобах масової інформації та соціальних мережах останнім часом поширюються недостовірні публікації щодо діяльності КП «Вишгородпастранс», позиції окремих депутатів у прийнятті рішень по автопідприємству. Саме тому депутатська група «Єдність», до складу якої входять Микола Кравченко, Ганна Булгакова, Юрій Попов, Тамара Войтович, Володимир Лісогор, Богдан Руденок, Дмитро Корнійчук, Олена Лісогор, Анатолій Шока, Олександр Клавдієнко, вважає за необхідне надати читачам газети, нашим виборцям об’єктивну і неупереджену інформацію і таким чином розвіяти всілякі чутки та фейки.

Свого часу, коли створювалося КП «Вишгродпастранс», депутатська група «Єдність» не підтримала це рішення і, відповідно, не голосувала «за». Причина полягала в тому, що нас не влаштовував бізнес-план майбутнього підприємства, економічне обґрунтування і т. д. Але рішення було прийнято.
У подальшому, щоб забезпечити нормальну роботу новоствореного підприємства, ми підтримали рішення про його фінансування і таким чином забезпечили регулярні пасажирські перевезення наших пенсіонерів та інших пільгових категорій населення. Як показав час — це було правильне рішення. Проблема перевезення людей, яка існувала десятки років, — зникла. Вишгородці отримали можливість вільно, без принижень, без черг добиратися до столиці у лікувальні заклади, державні установи тощо. Зустрічаючись з виборцями на своїх округах, ми відчуваємо повну підтримку щодо організації перевезень, чуємо слова вдячності тисяч людей. І це є свідченням того, що міська рада обрала стратегічно правильний курс на розвиток комунальної транспортної інфраструктури.
Поруч з нами, у Києві, є чудовий приклад того, як розвивається комунальний транспорт. За словами міського голови Віталія Кличка, у найближчій перспективі з вулиць столиці зникнуть старі, чадні приватні маршрутки, а натомість з’являться нові великі автобуси з низькою підлогою, кондиціонерами, системою Wi-Fi тощо. До цього і ми маємо прийти.
На відміну від минулих приватних перевізників, тепер міська влада може чітко контролювати роботу свого підприємства, оперативно вирішувати ті чи інші його господарські питання, вносити корективи до графіків руху, змінювати за потреби інтервали та розглядати інші питання, що виникають у ході роботи.
У нового підприємства завжди є ризики. Наприклад, депутатська постійна комісія з транспорту виявила ознаки правопорушень у питаннях закупівлі рухомого складу тощо. І це правильно, що депутати намагаються навести порядок. Наша група «Єдність» теж підтримала комісію та проголосувала за звернення до відповідних компетентних органів, внаслідок чого були порушені відповідні кримінальні справи. Ми наполягаємо на тому, аби винні були покарані.
Окремі депутати міської ради наполягають на ліквідації КП «Вишгородпас-
транс», як збиткового підприємства, і пропонують повернутися до послуг приватних перевізників. На нашу думку — це далеко не господарський підхід. Як кажуть лікарі, хворого треба лікувати, а не відправляти з ходу до моргу. Вже існує колектив і підприємство, яке напрацювало маршрути. Тепер що, людей розігнати і зробити їх безробітними? Їм потрібно надати соціальні виплати тощо. А головне — за ними стоять сім’ї. По-друге, міська рада має зобов’язання перед банками у зв’язку із закупівлею автобусів. У разі несплати коштів – наші рахунки будуть заарештовані. Хіба це по-господарському?
Але головна причина вимог про ліквідацію автопідприємства невеликою групою людей полягає не у його збитковості, а в лобіюванні інтересів приватних перевізників. Це боротьба за фінансові ресурси. Створене КП «Вишгородпас-
транс» позбавило приватних перевізників значних коштів, образно кажучи, вирвало з їх рота ласий шматок. Тому перевізники, їх прихильники у міській раді, окремі громадяни, які бачать себе майбутніми мерами, роблять все можливо, щоб повернути ситуацію назад.
Але ж вишгородці ще не забули кошмарні перевезення минулого. Ще не стерлися з пам’яті брудні і зашарпані приватні «Богдани», хамство водіїв, коли пенсіонерів за людей не вважали і виштовхували із автобусів, коли на знахабнілих хазяїв не було управи. І не дивлячись на те, що тисячі вишгородців задоволені нинішніми перевезеннями, лобісти намагаються повернути все назад. І їм наплювати на думки пасажирів.
Цим «добродіям» хочеться сказати, що в одну ріку неможливо увійти двічі. На нашу думку, сьогодні потрібно докласти всіх зусиль, щоб комунальне автопідприємство отримало друге дихання — брало участь у тендерах за перевезення пасажирів по району, області, на міжміських сполученнях, а в майбутньому і за маршрути за кордон. Потенціал у КП «Вишгородпастранс» великий і практично ще не використаний.
Сьогодні, під час карантину, комунальні автобуси не простоюють. Вони перевозять медиків, пожежних, рятувальників, військових до місць роботи. Один автобус курсує до Жукина, інший — до Катюжанки. Спеціалістів вони перевозять безкоштовно, адже міська рада прийняла рішення профінансувати витрати на боротьбу з коронавірусом. Жоден із приватних перевізників жодного автобуса не виділив. Така їхня мораль.
Нападки на КП «Вишгородпастранс» однозначно будуть посилюватися. Чим ближче до осінніх виборів, тим запекліше. Але ми переконані, що останнє слово буде не за лобістами приватників, а за широким загалом вишгородців.
Депутатська група «Єдність»