Катерина ЗУРМА

До редакції зателефонувала схвильована жінка і розповіла про події одного дня. Вранці вона скористалася своєю пенсіонерською пільгою на маршруті № 397 і без пригод доїхала до ст. м. «Героїв Дніпра» у Києві. Втім, жінку цікавили лише доступні ціни на столичному ринку — і десь за дві години вона поверталася додому.

Та от одразу виїхати з Героїв Дніпра до Вишгорода не вдалося. Група спортивних молодиків не давала пенсіонерам та іншим пасажирам, що зібралися на кінцевій зупинці, зайти в авт. № 397. Водіїв буквально зганяли з місця — під тим приводом, що «Кличко заборонив зупинку».
За деякий час на зупинці з’явився пристойного вигляду чоловік і власними руками відкрив двері автобуса та запросив до нього пасажирів. Вже у Вишгороді пенсіонерку догнала сусідка, яка не стала чекати кінця «розбірок» і автобусом № 41 дісталася Водогону, а потім пересіла на № 398.
Активні жінки одразу зв’язалися з громадською приймальнею Київської ОДА, а там почули: «Ми з Києвом не працюємо». Вишгородянки просили дізнатися, що це все означає, чи не відмінять маршрут на Героїв Дніпра?
Редакція зателефонувала директору ТОВ «АвтоЛайн» Олександру Балуєву, і він підтвердив «подію»:
— Із 10-ої до 11:30 дев’ятого квітня на зупинку авт. № 397 на Героїв Дніпра приїхав білий бусик (мерседес-принтер). Із нього вийшли дванадцятеро молодиків, начебто із громадської організації, які не давали автобусам заїхати на зупинку, не пускали людей в автобуси та говорили, що вже і кіоск диспетчера забрали (начебто «Київміськархітектура»).
Мені довелося втрутитися і силоміць відкрити двері для пасажирів.
Звісно, щодо цього рейдерства пішло звернення у правоохоронні органи. Цікаво, що це вже не перший «наїзд». Замість чесної конкуренції вдаються до «публікацій»: так у газеті «Рідне місто Вишгород» недавно розписали, як ображають пенсіонерів на маршруті № 397.
Я не питаю, за які кошти ця газета розповсюджується безкоштовно. Та, знаєте, такі «статті» дуже схожі на замовлення — і замовник очевидно накинув оком на маршрут № 397 «Вишгород — Героїв Дніпра». Он маршрут «Київ — Лютіж» обслуговують зовсім не підприємства Вишгородського району, а перевізник, здається, з Борисполя.
Це правда, не всі водії ввічливі, і не лише на нашому маршруті… Але, скажіть відверто: де, на якому маршруті, стільки пільговиків, як на 397-му? Наскільки я знаю, на димерському № 398 пенсіонерів безкоштовно до автобуса пускають лише двічі на тиждень. А на нашому маршруті № 397 — пільговики користуються своїми правами щодня.
Ми завжди чесно писали про стан справ, зокрема, і про наявність чи відсутність компенсацій за перевезення пільговиків. А також про наші досягнення чи проблеми.
Із червня 2015-го у столиці відміняють практично всі пільги. Наше ж підприємство-перевізник не перший рік іде назустріч усім потребам міста і району: згадайте хоча б безкоштовні автобуси у поминальні дні із центру Вишгорода на два міські кладовища. А скільки перевозили дітей, ветеранів, творчі колективи? А День міста, оздоровлення вишгородських дітей на морі, зустрічі у містах-побратимах, толоки у Вишгороді — всюди надавало транспорт наше підприємство...
От попереду День Перемоги над нацизмом у Другій світовій війні, що зазвичай урочисто відзначається у Вишгороді. І ТОВ «АвтоЛайн» як одне з підприємств міста, що платить податки саме у Вишгороді, візьме у ньому посильну участь.
Міська рада ветеранів, яка колись починала стосунки з нами на високих тонах, тепер — на регулярних зустрічах у Вишгородській РДА — зазначає результати співпраці. Для нас літні люди — це наші батьки і діди, які відвойовували рідну землю, відбудовували зруйноване війною.
Так що передайте шановній пасажирці, яка турбується про автобус: ми працюватимемо на маршруті № 397 сумлінно, з повагою і конкурентноспроможно — з пільговими рейсами. Автобуси для бабусь і дідусів будуть. Розглядаємо і питання подовження внутрішньоміського автобусного маршруту № 1 до траси Київ-Димер, аби мешканці правобережних сіл добиралися на роботу й до установ Вишгорода, а вишгородці — до батьківських хат і городів у дачний сезон.