Вже за рік, не виходячи з дому, можна буде вирішити всі питання: переглянути розрахунки своєї пенсії у спеціальній програмі —
під кодом, який обере для себе пенсіонер

Влас. інф.

До Пенсійного фонду України (ПФУ) революційно вриваються інформаційні технології. Ледве встигли ми звикнути до відсутності черг у громадських приймальнях регіональних управлінь ПФУ, як ПФУ оголосив про створення нової системи обслуговування громадян та обробки пенсійної документації централізовано.
Це означає, що можна буде звернутися по вирішення пенсійних питань до будь-якого управління Фонду, незалежно від місця проживання. А також отримати консультацію чи надіслати документи дистанційно. 
Плани ПФУ — дуже раціональні. Обробку заяв про призначення та розрахунок найкращого варіанту пенсії у найближчому майбутньому здійснюватимуть автоматично. Подати заяву, звернення, скаргу, отримати консультацію, переглянути індивідуальні дані можна буде через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду, пункт обслуговування в банку або на пошті та через модернізований Контакт-центр ПФУ. У великих операційних залах (понад 10 «вікон») запровадять електронне керування чергою,  відео-та аудіофіксацію прийому громадян.
Нещодавно нову систему презентували під час семінару-наради у «прозорому офісі» Вінницької міської ради — на базі головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області. Міністром соціальної політики Павлом Розенком та головою правління Пенсійного фонду України Олексієм Зарудним були озвучені першочергові завдання втілення у життя пенсійної реформи.
Так, у кожній області визначено пілотні райони (на Київщині це, зокрема, Буча), де запроваджуватимуть єдині стандарти обслуговування: відмову від величезного паперового документообігу, спрощення та пришвидшення процедури прийому та обслуговування громадян.
Нагадуємо читачам, що вже понад рік практично без черг Громадська приймальня ПФУ у Вишгородському районі працює з 8:00 до 16:15 у кімнаті 4 за адресою: м. Вишгород, вул. Межигірського Спаса, 6. Телефон для довідок: (04596) 25-059.

За підсумками роботи у 1 кварталі 2015 року на Київщині
Своєчасно виплачено пенсії понад 572 тис. осіб. Загальна сума видатків на пенсійні виплати та інші заплановані витрати склала 2 893,7 млн грн, що на 202,1 млн грн (на 7,5 %) більше, ніж за відповідний період минулого року. Середній розмір пенсії по Київщині становить 1630, 70 грн (по Україні — 1594,26 грн), що на 110,13 грн більше, ніж у минулому році.
У І кварталі здійснено три масові перерахунки пенсій (уточнення показників середньої заробітної плати за певні місяці та за три попередні роки), а також 33 857 індивідуальних перерахунків пенсій, зокрема — у зв’язку зі збільшенням тривалості страхового стажу та заробітку.
Станом на 01.04.2015 до підвідомчих управлінь звернулося 16 426 вимушених переселенців із Донецької, Луганської областей та Автономної Республіки Крим і м. Севастополя. 95, 2 % з них (15 638 чол.) вже отримують пенсії у Київській області.
Доплату до пенсії у зв’язку з утратою годувальника, згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 28.03.2014 № 76, отримують 11 непрацездатних членів сімей семи осіб, смерть яких пов’язана з участю в масових акціях громадського протесту.
100 утриманцям призначено пенсію (за втратою годувальника) за 64-х загиблих під час проведення АТО. 11-ти військовослужбовцям призначено пенсії по інвалідності, що пов’язана із участю в АТО.
Упродовж І кварталу ц. р. спеціалістами головного та територіальних управлінь здійснено 29 виступів на телебаченні, 122 виступи на радіо та опубліковано 185 статей і матеріалів із роз’ясненням змісту та перспектив пенсійної реформи.
На 471-ій зустрічі за місцем проживання громадян, на виїзних прийомах спеціалістів та зустрічах у трудових колективах побували 4 410 чол. Проведено шість виїзних прийомів громадян з особистих питань у сільських та селищних радах району — за участю депутатів місцевих рад та 35 прийомів — за участю відповідальних працівників державних адміністрацій.
Проведено 16 «круглих столів» та 869 «гарячих» телефонних ліній, на які звернулося 3 049 громадян по роз’яснення — з питань пенсійного забезпечення та сплати страхових внесків.