21.09.2020

Газета Вишгород

Офіційний сайт газети Вишгород, Новини, архів

Киян змусять платити за воду, якої вони не споживали?





ПАТ АК “Київводоканал” нарахує додаткові куби води мешканцям, які не повірили квартирні лічильники, мають несправні лічильники або такі, у яких закінчився термін експлуатації.

Про це повідомляє сайт водоканалу.

У компанії наголосили, що показники квартирних приладів обліку і будинкових різко відрізняються. Мовляв, у квартирах, де встановлені лічильники, водоспоживання становить не більше 3 кубів на одну особу, тоді як у квартирах без лічильника (згідно  даними будинкового лічильника води) – сягає 11-43 кубів на особу.

 “Київводоканал” проаналізував споживання води в одному з будинків і ставить під сумнів чесність мешканців. “(Середня – ред.) кількість використаної води на одного мешканця становитиме близько 4 м3 у місяць. Це свідчить про неправильні дані, отримані з квартирних лічильників”, – зазначив директор розрахункового департаменту “Київводоканалу” Станіслав Каплуненко

Клікніть, щоб зільшити

У водоканалі переконані, що причиною цього є: свідоме надання неправдивої інформації про обсяги споживання води, втручання в роботу лічильника шахрайськими способами, не повірений вчасно або просто непрацюючий лічильник.

“Київводоканал” думає, що кияни втручаються в роботу лічильника, облаштовують басейни і перукарні у підвалі, чи поселяють у квартирі більше людей, ніж прописано? Інфографіка з сайту водоканалу 

“До вирішення ситуації з квартирними лічильниками “Київводоканал” не виставляє у розрахунках більше 11 м3 холодної води на одну зареєстровану особу у квартирі без лічильника, навіть якщо за показниками загальнобудинкового лічильника цей обсяг значно більший”, – відзначили у водоканалі.

“Однак, усі “не нараховані” обсяги води за показниками будинкового лічильника будуть фіксуватися та після закінчення перевірки розподілятися між квартирами, лічильники в яких виявилися непрацюючими, не повіреними, з сфальсифікованими документами про повірку або такими в роботу яких втручались шахрайськими способами (встановлення магніту тощо)”, – заявили у “Київводоканалі”.

“Київводоканал” також сумнівається, що мешканці, які мають лічильники, після подорожчання води стали економити. Мовляв, будинковий лічильник свідчить, що водоспоживання зростає.

У компанії додали, що такі лічильники будуть зняті з комерційного обліку і подальші нарахування мешканцям здійснюватимуть за показниками загальнобудинкових приладів.

“Зазначені зміни будуть враховані у квитанціях за наступні місяц”, – відзначили у водоканалі.

У компанії нагадали, що кияни мусять повірити лічильники і наголосили, що люди мають робити це власним коштом,  мовляв, до складової тарифу на водопостачання та водовідведення не входять витрати на повірку лічильників. 

Також водоканал запевняє, що будинкові лічильники, які знаходяться у нього на балансі, повіряє завжди і вчасно.

Як відомо, у вересневих платіжках на компослуги киянам нарахували по 22 кубічні метри холодної води на кожну зареєстровану у квартирі особу. Згодом у “Київводоканалі” пояснили, що кяини без лічильників мусять платити за своїх сусідів, які шахраюють. Також водоканал нагадав, що мешканці мають повірити лічильники власним коштом. Повірка водоміра коштує від 43 до 120 гривень. 

Однак юристи відзначають, що дерти гроші з киян за повірку лічильника незаконно.

“Періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) квартирних засобів обліку проводяться за рахунок виконавця послуг, яким є ЖЕК”, – пояснив “Українській правді. Київ” юрист.

З 1 липня у Києві гаряча вода подорожчала більш ніж на 70%, а холодна – на 130%. Також з 1 липня зросла вартість теплопостачання Києва і квартплата (на 90%)