З початком року набув чинності закон про ринок електричної енергії, який передбачає, що Вишгородське МКП «Водоканал» повинне платити за електроенергію, якою користуватиметься протягом місяця, наперед. Причому, попередня оплата має бути стовідсотковою.
Але при цьому споживачі платять за використану воду наприкінці місяця. І це означає, що вартість енергії, включена в тариф, надходить до «Водоканалу» пізніше, ніж він сам мусить сплатити за неї.
З липня 2019 року відбулося підвищення вартості електроенергії для Вишгородського МКП «Водоканал» на 25 % внаслідок зміни моделі ринку електроенергії та стало критичним для підприємства. Тарифи ростуть без пояснень і обмежень.
Вишгородське МКП «Водоканал» витрачає електроенергію на підняття та реалізацію води з артезіанських свердловин у місто. У разі несвоєчасної сплати за електроенергію «Київобленерго» нараховує штрафні санкції в значному розмірі і, як наслідок, може відключити електроенергію, що в свою чергу призведе до зупинки водозабору.
Незважаючи на усі можливі заходи з боку підприємства щодо підвищення платіжної дисципліни серед мешканців міста, заборгованість за надані послуги з холодного водопостачання та водовідведення продовжує зростати.
Станом на 1 серпня 2019 року заборгованість населення перед Вишгородським МКП «Водоканал» складає 6 млн 794,8 тис. грн.
Деякі споживачі не сплачують за воду роками. «Водоканал» змушений звертатися через суд до кожного боржника, але і цей метод не завжди є ефективним.
Наявна заборгованість унеможливлює своєчасний розрахунок комунального підприємства за спожиту електроенергію, вчасну оплату податків, ПАТ «АК «Київводоканалу» за скид стоків (заборгованість складає 3 млн 481,5 тис. грн), оплату праці працівникам підприємства.
Для забезпечення стабільної роботи підприємства та зменшення поточної заборгованості населення Вишгородське МКП «Водоканал» проводить активну роботу по стягненню заборгованості за надані послуги з усіх боржників.
Тим, хто самовільно підключився до мереж водопостачання та водовідведення, не сплачує за отримані послуги, служба Вишгородського МКП «Водоканал» відключає комунікації у квартирах.
Протягом останніх двох тижнів підприємством опрацьовано близько півсотні квартир-боржників. З тими ж, хто не реагує на звернення «Водоканалу», проводиться індивідуальна робота.
Водночас є і підприємства-боржники. Незрозуміло, чому підприємці, які мають активно працюючий бізнес, забувають сплачувати рахунки за водопостачання та водовідведення.
Якщо ж ситуація не буде вирішена шляхом підвищення платіжної дисципліни, Вишгородське МКП «Водоканал» буде вимушене перейти на погодинну подачу води, щоб скоротити витрати на електроенергію.
Щоб уникнути зайвих незручностей, наполегливо просимо шановних споживачів вчасно розраховуватися за спожиті послуги та не накопичувати борги!
Адміністрація Вишгородського
МКП «Водоканал»