За великим рахунком, пересічному вишгородському пасажиру абсолютно байдуже, яка фірма його перевозить. Вимоги до транспортників дуже прості: достатня кількість автобусів на маршруті, чіткий графік руху, охайність у салонах та чемність водіїв. Автобусні війни з підпалами машин, різаниною шин, мордобиттям — менше всього турбують наших людей, бо народ звик до українських реалій: де великі гроші — там і великі розбірки.
Як засвідчила практика, для міської влади настав час внести певні корективи до пасажирських перевезень по місту і в напрямку Києва. Сумісно з транспортним управлінням Київської ОДА вирішено розпочати процес об’єднання двох маршрутів: № 396 і нерегулярних перевезень від ЖК «Ярославичі» до станції метро «Почайна». Більше всього, це має бути додатковий маршрут вже до існуючого № 396. Втім, потрібно ще прорахувати всі тонкощі, з’ясувати нюанси. Головне завдання для фахівців полягає в тому, щоб наш пасажир відчув максимум комфорту.
Також нещодавно відбувся конкурс на пасажирські перевезення по внутрішньоміському маршруту: м. Вишгород (вул. Кульчицького, військове містечко) — м. Вишгород (масив «Сади Дніпра»). Ця процедура відбувалася гласно і прозоро за участі представників від чорнобильської організації, ради ветеранів, вояків АТО, правоохоронців тощо. На конкурс надійшла лише одна пропозиція — від КП «Вишгородпастранс». Таким чином, комісія, розглянувши подані документи, прийняла рішення оголосити комунальне автопідприємство переможцем конкурсу.
Варто зазначити, що КП «Вишгородпастранс» фактично розпочало свою діяльність у березні 2019 року. Два міські автобуси було придбано на умовах лізингу. Сьогодні маршрутна мережа складається із трьох маршрутів: двох міських та одного міжміського. Як засвідчили попередні підрахунки, за березень-червень КП «Вишгородпастранс» перевезло майже 197 000 пасажирів. Наприклад, на маршруті Вишгород-Київ (метро «Героїв Дніпра») перевезено безкотовно 168 000 пільгових категорій громадян. А ось до масиву «Сади Дніпра» і в зворотньому напрямку було перевезено 29 000 дачників, відпочиваючих, мешканців Києва тощо.
Будемо відвертими: пільгові перевезення на даний час мають високий соціальний ефект. Причина відома всім: мізерні пенсії, жалюгідна зарплата змушують більшість людей шукати варіанти, як дістатися до дачі чи столиці. Прикро одне: кияни користуються нашим транспортом безкоштовно, тоді як вишгородці не мають соціальних карток для проїзду по Києву.
КП «Вишгородпастранс» планує в подальшому брати активну участь у тендерах на пасажирські перевезення як по місту, так і по області. Становлення підприємства відбулося, тому ці завдання нашим транспортникам по плечу.
Влас. інф.

На виконання протокольного доручення № 14 від 24.07.2019 року, внесено  зміни до діючого автобусного маршруту № 396 сполученням «Вишгород-Київ АС «Героїв Дніпра», через ст. м. Почайна» в частині зміни траси слідування з додаванням зупинок: а саме: Ярославичі-1, Ярославичі-2, ЖК «4 Карати», ЖК «Французький бульвар», мікрорайон ГАЕС (Межигір’я) та збільшення кількості одиниць рухомого складу.