Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» я, як голова районної ради, вношу на ваш розгляд звіт про свою діяльність за період роботи з листопада 2017 по листопад 2018 років.

Протягом звітного періоду моя робота була спрямована на покращення соціального, економічного та культурного розвитку району, а також створення рівних і комфортних умов для роботи кожного депутата.

До виключної компетенції районної ради належить затвердження районного бюджету, внесення змін до нього та затвердження звіту про його виконання, а також затвердження цільових програм, тому значна увага приділялась бюджетному процесу.

За 2017 рік до загального та спеціального фонду районного бюджету надійшло 651155,278 тис. грн., в тому числі офіційних трансфертів — 406129,080 тис. грн. В цілому порівняно із звітним періодом 2016 року доходи районного бюджету збільшились на 37,9 %, або на 178992,966 тис. грн.

В цілому порівняно із звітним періодом 2017 року доходи районного бюджету збільшились на 19,9%, або на 97084,413 тис. грн.

Доходи загального фонду виконані в обсязі 562636,240 тис. грн., що становить 77,4 відсотка до річних затверджених показників з урахуванням змін.

Перевиконання дохідної частини загального фонду районного бюджету станом на 01.10.2018 становить 24165,553 тис. грн. В порівняні із відповідним періодом 2017 року надходження збільшились на 54880,8 тис. грн. або на 33%. Перевиконання дохідної частини загального фонду районного бюджету в обсязі 27719,345 тис. грн. були направлені в звітному періоді на збільшення асигнувань видаткової частини.

Видатки районного бюджету за 9 місяців 2018 року профінансовані в сумі 526605,048 тис. грн., у тому числі видатки загального фонду — 473782,788 тис. грн., що складає 69,9 відсотка до уточнених показників на рік, спеціального - 52822,260 тис. грн., або 48,3 відсотка.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року видатки загального фонду збільшилися на 73395,696 тис. грн. або на 18,3%, видатки спеціального фонду зменшилися на 16795,590 тис. грн. або на 24,1%.

Завдяки плідній співпраці районної ради та районної державної адміністрації, на фінансування дошкільних закладів освіти міських, селищних, сільських будинків культури та клубів за 9 місяців 2018 року передані кошти з районного бюджету міському, селищному та сільським бюджетам у вигляді інших субвенцій на суму — 49338,929 тис. грн., в т. ч. видатки загального фонду — 45231,7 тис. грн. або 74,2% до уточнених показників на рік, спеціального фонду — 4107,229 тис. грн. або 46,6% .

На фінансування установ соціально-культурної сфери та соціального захисту населення направлено 235845,217 тис. грн., в тому числі:

- заклади освіти по загальному фонду профінансовані у сумі 140481,658 тис. грн., або на 59,6 відсотка, у порівнянні з відповідним періодом 2017 року видатки збільшилися на 45450,537 тис. грн. або на 47,8%.

- галузь охорони здоров’я профінансовано в сумі 70549,856 тис. грн. або на 76,2 відсотка, у порівнянні з відповідним періодом 2017 р. видатки на охорону здоров’я збільшились на 13638,277 тис. грн. або на 24%.

- галузь соціального захисту і соціального забезпечення профінансовані у сумі 174901,520 або 77,6 відсотка в тому числі з районного бюджету у сумі 10444,140 тис. грн., або на 78 %. У порівнянні з відповідним періодом 2017 р. видатки зменшились на 2390,117 тис. грн.

- культура і мистецтво профінансовані з районного бюджету в сумі 8692,485 тис. грн., що становить 71,1 відсотка. У порівнянні з відповідним періодом минулого року видатки загального фонду на культуру зменшились на 3523,550 тис. грн. або на 28,8%. Це пояснюється тим, що школи естетичного виховання бюджетною класифікацією перенесено із галузі культури в галузь освіти.

- фізична культура та спорт за 9 місяців 2018 року профінансовані з районного бюджету в сумі 5677,078 тис. грн., що складає 66,8 відсотка. У порівнянні з відповідним періодом минулого року видатки на галузь фізичної культури та спорту збільшились на 1703,829 тис. грн. або на 42,9%.

Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» передбачено делегування районною радою низки своїх повноважень районній державній адміністрації. Однак, всі важливі питання, серед яких питання з соціально-економічного розвитку, бюджету, координація діяльності місцевих землевпорядних органів, виконання заходів щодо ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій та інші вирішувалися, як і повинно, спільно.

1. Пленарна робота ради

За звітний період проведено 9 сесій районної ради, з них 5 позачергових сесій, на яких розглянуто 154 питання та прийнято відповідні рішення.

На пленарних засіданнях ради розглянуто:

- 16 організаційних питань (про внесення змін до рішення районної ради про затвердження персонального складу Колегії Вишгородської районної ради VІІ скликання (2), про внесення змін до рішення районної ради про обрання голів та складу постійних комісій Вишгородської районної ради VІІ скликання (2), про дострокове припинення повноважень депутата районної ради VІІ скликання, Про виконання Плану роботи Вишгородської районної ради VIІ скликання за 2017 рік, затвердженого рішенням районної ради від 23.02.2017 № 225-18-VІI та затвердження Плану роботи Вишгородської районної ради VIІ скликання на 2018 рік, Про внесення змін до Регламенту Вишгородської районної ради VII скликання, затвердженого рішенням районної ради від 17.12.2015 № 16-02-VII (зі змінами) тощо);

- 5 кадрових питань (Про призначення головного лікаря Комунального закладу «Вишгородська районна стоматологічна поліклініка», Про звільнення директора Комунального закладу «Соціальний гуртожиток Вишгородського району Київської області», Про призначення директора комунального закладу «Інклюзивно-ресурсний центр» Вишгородської районної ради Київської області, Про деякі питання трудових відносин з керівниками комунальних підприємств, організацій спільної комунальної власності територіальних громад сіл, селища, міста Вишгородського району, Про звільнення голови Вишгородського районного комунального Фонду підтримки підприємництва);

-  10 питань стосувались соціально-економічного та культурного розвитку(про виконання програми соціально-економічного та культурного розвитку Вишгородського району за 2017 рік та затвердження програми соціально-економічного та культурного розвитку Вишгородського району на 2018 рік, внесення змін до програми соціально-економічного та культурного розвитку Вишгородського району на 2017 рік та на 2018 рік);

- 26 бюджетних питань (про затвердження районного бюджету Вишгородського району на 2018 рік та звіт про виконання районного бюджету Вишгородського району за 2017 рік, внесення змін до районного бюджету Вишгородського району на 2017 рік та 2018 рік, про затвердження звіту про витрачання коштів резервного фонду та інші питання, що стосуються використання бюджетних коштів);

- затверджено 12 Програм:

  • Про затвердження районної комплексної Програми підтримки сім’ї та забезпечення прав дітей «Назустріч дітям» на 2018-2020 роки;
  • Про затвердження комплексної Програми розвитку освітньої галузі Вишгородського району на 2018-2020 роки;
  • Про затвердження Програми підтримки та розвитку комунальної організації Вишгородська редакція районного радіомовлення на 2018-2022 роки;
  • Про затвердження Програми підтримки розвитку Комунального підприємства Вишгородської районної ради «Навчально-спортивна база» на 2018 рік;
  • Про затвердження Вишгородської районної програми «Соціальний захист» на 2018 рік;
  • Про затвердження Програми соціально-економічного та культурного розвитку Вишгородського району на 2018 рік;
  • Про затвердження Програми надання одноразової допомоги дітям сиротам і дітям, позбавленим батьківського піклування після досягнення 18-річного віку на території Вишгородського району на 2018 рік;
  • Про затвердження Програми підтримки діяльності та розвитку комунального підприємства «Вишгородська центральна районна аптека №23» на 2018 рік;
  • Про затвердження Програми підтримки діяльності та розвитку комунального підприємства «Редакція газети «Слово» Вишгородської районної ради на 2018 рік;
  • Про затвердження Програми зайнятості населення Вишгородського району Київської області на період 2018—2022 роки;
  • Про затвердження районної Програми відшкодування компенсацій за надання пільг з послуг зв’язку та вартості проїзду один раз на рік до будь-якого пункту України і назад автомобільним або залізничним транспортом окремим категоріям громадян у Вишгородському районі на 2018 рік;
  • Про затвердження Програми підготовки та проведення заходів, приурочених відзначенню державних свят, визначених Указами Президента України, у Вишгородському районі на 2018 рік;

Розглядались питання про внесення змін до Програм:

  • Про внесення змін до Вишгородської районної програми «Соціальний захист» на 2018 рік, затвердженої рішенням районної ради від 21.12.2017 № 379-25-VIІ;
  • Про внесення змін до Програми розвитку Вишгородської районної організації Товариства Червоного Хреста України на 2016 — 2018 роки;
  • Про внесення змін до Комплексної програми розвитку освітньої галузі Вишгородського району на 2018-2020 роки, затвердженої рішенням районної ради від 08.12.2017 № 357-24-VII;
  • Про внесення змін до Програми підтримки та розвитку комунальної організації Вишгородська редакція районного радіомовлення на 2018-2022 роки;
  • Про внесення змін до Вишгородської районної Програми забезпечення інвалідів та дітей-інвалідів технічними та спеціальними засобами реабілітації на 2016-2018 роки, затвердженої рішенням районної ради від 03.11.2016 № 187-14-VII;
  • Про внесення змін до Вишгородської районної комплексної програми «Турбота» на 2016-2020 роки, затвердженої рішенням районної ради від 24.12.2015 № 27-03-VII;
  • Про внесення змін до Програми підтримки діяльності та розвитку комунального підприємства «Вишгородська центральна районна аптека № 23» на 2018 рік, затвердженої рішенням районної ради від 29.03.2018 № 417-28-VII;
  • Про внесення змін до Вишгородської районної програми розвитку фізичної культури та спорту на 2017-2021 роки, затвердженої рішенням районної ради від 23.02.2017 № 226-18-VII;
  • Про внесення змін до Програми медичного забезпечення пільгових та соціально незахищених верств населення Вишгородського району на 2016-2020 роки;
  • Про внесення змін до Комплексної програми профілактики правопорушень, боротьби з тероризмом, злочинністю і корупцією, забезпечення громадської безпеки;
  • Про внесення змін до Програми накопичення та використання матеріального резерву для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру;

Завдяки програмам підтримки комунальних підприємств району, модернізується та оновлюється технічне обладнання підприємств, що надає змогу надавати більш якісні послуги мешканцям Вишгородського району.

Заслухано:
- звіт голови районної державної адміністрації про виконання делегованих повноважень;
- звіт про використання головними розпорядниками бюджетних коштів;
- інформацію про результати діяльності Вишгородського відділу Києво-Святошинської прокуратури за 2017 рік;
- інформацію про стан готовності навчально-виховних закладів району до нового навчального року.
Приведено у відповідність до вимог чинного законодавства та затверджено установчі документи підприємств, установ, організацій та закладів:
- комунального підприємства «Вишгородська центральна районна аптека № 23»;
- Фонду комунального майна Вишгородського району;
- комунального закладу «Вишгородська районна стоматологічна поліклініка»;
- Комунального закладу «Інклюзивно-ресурсний центр» Вишгородської районної ради Київської області;
- Вишгородського районного комунального підприємства «Комунальник»;
- комунального закладу «Ровівський заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступеня» Вишгородської районної ради Київської області;
- комунального закладу «Синяківський заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступеня» Вишгородської районної ради Київської області;
- комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Вишгородської районної ради;

Протягом звітного періоду на сесіях районної ради розглянуто 5 земельних питань, у тому числі — два про затвердження проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальної одиниці сіл Вища Дубечня та Пірнове Вишгородського району Київської області, три рішення щодо затвердження технічних документацій з нормативної грошової оцінки земельних ділянок різного цільового призначення.

Затвердження районною радою технічної документації з нормативної грошової оцінки сприяє оформленню правовстановлюючих документів на землю та наповненню бюджету.

Як голова районної ради, я постійно скеровую роботу на вирішення найактуальніших проблем району, пошук ефективних форм формування бюджету та раціонального використання бюджетних коштів, фінансування i забезпечення належної діяльності закладів освіти, охорони здоров’я, культури, підвищення ефективності використання майна спільної власності територіальних громад району. 

2. Робота постійних комісій та Колегії районної ради 

Однією з основних ланок у системі підготовки рішень районної ради є робота постійних комісій, які працюють у міжсесійний період.

Питання, що виносились на розгляд сесії районної ради попередньо розглядались на засіданнях постійних комісій та остаточно узгоджувались на колегіях районної ради.

За звітний період постійними комісіями проведено 55 засідань та розглянуто 337 питань.

Проведено десять засідань колегій, на яких розглянуто 164 питання, з них на розгляд сесії винесено 162 питання.

Постійні комісії та колегія районної ради працюють плідно. Свідченням такої праці є те, що проекти рішень на сесіях приймалися переважно без змін і доповнень, а якщо і були так звані зміни чи доповнення, то лише поодинокі.

3. Управління об’єктами спільної комунальної власності

З метою ефективного управління майном спільної комунальної власності, вдосконалення та приведення установчих документів Фонду комунального майна Вишгородського району до вимог чинного законодавства України, у червні 2018 року районною радою прийнято Положення про Фонд комунального майна Вишгородського району у новій редакції, в якому значно розширене коло повноважень цього органу, а саме: визначено правовий статус у сфері соціально-економічного розвитку та інвестиційної діяльності, чітко визначені повноваження у сфері соціально-економічного розвитку Вишгородського району, у сфері інвестиційної політики, залучення інвестицій в економіку Вишгородського району.

Продовжується робота щодо впорядкування майнових питань та контролю за рухом основних фондів. Фонд комунального майна Вишгородського району веде облік об’єктів спільної комунальної власності та реєстр об’єктів нерухомого майна, переданого в оренду, проводив моніторинг щодо наявності вільних площ у комунальних підприємств та закладів з метою передачі їх в оренду.

За інформацією комунальних підприємств та бюджетних установ, правовстановлюючі документи оформлені на 67 (шістдесят сім) об’єктів нерухомого майна, що становить 41% від загальної кількості.

На праві господарського відання за комунальними підприємствами закріплено 58 об’єктів нерухомості, з яких на 15 об’єктів оформлено правовстановлюючі документи, що становить 25,0 %.

На праві оперативного управління за бюджетними установами закріплено 104 об’єкта нерухомості, з яких на 52 об’єкти оформлено правовстановлюючі документи, що становить 50,0%.

Також на цей час виготовлено 49 Державних актів на право постійного користування земельними ділянками.

Питанню оренди нерухомого майна приділяється особлива увага.

Всього діяло 150 договорів оренди нерухомого майна (в т.ч. 72 довгострокових та 78 короткострокових договорів оренди) на загальну площу 13 879,65кв.м., із них 27 договорів оренди укладених Фондом на загальну площу 5576,8кв.м.

Бюджетним організаціям було передано в оренду нежитлові приміщення загальною площею 7027,0 кв.м.

Всього у звітному періоді за оренду майна спільної комунальної власності нараховано коштів в сумі — 1 847,0тис. грн., у тому числі за короткострокову оренду нерухомого майна в сумі — 161,2 тис. гривень.

Фактично за оренду майна спільної комунальної власності отримано 1 977,8 тис. грн. (з урахуванням погашення заборгованості) у тому числі коштів за короткострокову оренду — 161,2тис. грн., що на 33,7% більше у порівнянні з аналогічним періодом 2017 року.

Надходження до районного бюджету 50% від орендної плати становлять 245,1тис. грн., це 100% від запланованих надходжень за 9 місяців 2018 року.

Проведена інвентаризація всіх об’єктів нерухомого майна спільної комунальної власності, підготовлено 125 актів інвентаризації, підготовлено та подано проект рішення «Про внесення змін до рішення районної ради від 27.09.2012 № 285-21-VІ «Про затвердження переліків об’єктів майна спільної комунальної власності територіальних громад сіл, селища, міста Вишгородського району».

По 80-ти об’єктам нерухомого майна проведена технічна інвентаризація та виготовлені технічні паспорти.

В рамках впровадження пілотного проекту Кабінету Міністрів України щодо державної реєстрації шлюбу у скорочені строки, Фондом комунального майна Вишгородського району станом на 01.11.2018 було укладено 23 договори про надання послуги з організації проведення державної реєстрації шлюбу, в результаті чого надійшло 11 000,00 грн. за погодинну оренду майна спільної комунальної власності територіальних громад сіл, селища, міста Вишгородського району.

Скарги, заяви з питань оренди за період з листопада 2017 року по листопад 2018 року не надходили.

У сфері відчуження (приватизації) об’єктів спільної комунальної власності територіальних громад сіл, селища, міста Вишгородського району спільної комунальної власності територіальних громад сіл, селища, міста Вишгородського району діяльність не проводилася.

4. Робота ради у міжсесійний період.

Основним завданням керівництва ради та її виконавчого апарату є забезпечення діяльності районної ради, невідкладне та практичне вирішення тих питань, що потребують негайного реагування.

Щоденно проводиться аналітична, організаційна та методична робота щодо забезпечення виконання рішень ради, підготовки матеріалів до наступних засідань, вивчення і впровадження позитивного досвіду роботи органів місцевого самоврядування. Працівниками виконавчого апарату збираються та аналізуються матеріали для розгляду на постійних комісіях, Колегії та сесії районної ради, здійснюється їх розсилка.

Постійно проводиться інформаційна робота, в тому числі і через наповнення веб-сайту, на якому зазначаються основні події дня, оприлюднюються подані проекти рішень, результати голосування та прийняті рішення районної ради.

Робота виконавчого апарату районної ради, відповідно до норм чинного законодавства, зводиться до забезпечення діяльності ради. Проекти рішень, в основному, готуються ініціатором, виконавчим апаратом районної ради, Фондом комунального майна Вишгородського району, а робота щодо доопрацювання цих рішень покладалась на виконавчий апарат районної ради.

Крім того, за моєї ініціативи по населених пунктах району протягом 2018 року було проведено ряд зустрічей представників медичних закладів району з місцевими жителями щодо питань впровадження медичної реформи для забезпечення порозуміння між медиками та пацієнтами.

Відбувся проект «Абетка самозахисту», організаторами даного проекту виступила Молодіжна рада, яка створена при Вишгородській районній раді, метою якого була профілактика булінгу та домашнього насилля серед учнів 8-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів Вишгородського району, шляхом ознайомлення з практичними та теоретичними навичками.

Також проведено турнір з волейболу між командами районних рад Київської області.

07 грудня 2018 року в місті Варена, Литва, відбулось урочисте підписання Протоколу про підтримку створення співробітництва та дружніх взаємовідносин Варенського району в Литві та Вишгородського району в Україні.

5. Розгляд заяв і звернень громадян

Районною радою постійно ведеться робота щодо розгляду звернень громадян, яка здійснюється за двома форматами: особистий прийом громадян керівництвом районної ради та робота з письмовими зверненнями, заявами, скаргами відповідно до законів України «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації».

Протягом листопада 2017 — листопада 2018 року на особистому прийомі побувало 93 особи. Громадянами піднімались питання щодо надання в оренду приміщень, порушення земельного законодавства, неправомірності дій працівників місцевих рад, діяльності закладів району, соціального захисту мешканців району, земельні, комунальні та житлові питання.

Письмові пропозиції, заяви та скарги, що надходять до районної ради приймаються та реєструються в журналі в день їх надходження. За звітний період до районної ради надійшло 1054 письмові заяви. Така численна кількість заяв викликана тим, що у 2018 році прийнято районну програму «Соціальний захист» на 2018 рік.

Слід відмітити, що громадяни звертались до районної ради з різних питань. Ці питання стосувались надання матеріальної допомоги, організації пільгового перевезення, соціального захисту, встановлення обмежувальних дорожніх знаків, незаконного видобутку піску та інші. Контроль за своєчасним розглядом звернень здійснюється відповідно до діючого законодавства.

6. Співпраця з місцевими радами, територіальними громадами

Важливою ділянкою роботи є депутатська діяльність, яка забезпечує взаємозв'язок з виборцями, територіальними громадами, місцевими головами рад, трудовими колективами, громадськими організаціями. Всі депутати добросовісно відносяться до своїх обов’язків, тримають зв'язок з місцевими радами, надають посильну допомогу у межах повноважень, визначених законодавством.

Висновки:

Узагальнюючи зроблене за звітний період, хочу зауважити, що сьогоднішній мій звіт є результатом спільної діяльності всього депутатського корпусу районної ради, районної державної адміністрації, виконавчого апарату, підприємств, установ, організацій, що перебувають у спільній власності територіальних громад району, міського, селищного та сільських голів.

Хочу подякувати всім за розуміння та підтримку, активну громадянську позицію, прагнення працювати на благо Вишгородщини, а найтепліші слова подяки хочу висловити громаді району, яка підтримує та допомагає владі забезпечувати стабільний розвиток.

Сподіваюсь на подальшу тісну співпрацю з усіма, бо у нас з вами спільна мета і спільна відповідальність перед людьми.

Всім бажаю мирного неба, міцного здоров’я, родинного затишку та віри у щасливе майбутнє нашої з вами України.