Вишгородське об’єднане управління Пенсійного фонду України Київської області повідомляє, що Пенсійний фонд України продовжує розширювати можливості веб-порталу електронних послуг. Відтепер на порталі функціонує кабінет страхувальника (роботодавця), в якому для роботодавця доступна інформація щодо забезпечення соціальних прав його працівників, про правильність подання звітності тощо.

Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України забезпечує можливість входу як за допомогою звичайних логіну та пароля, так і за допомогою персонального ключа електронного цифрового підпису (ключ ЕЦП).

Важливо зазначити, що для роботи на Веб-порталі з електронно-цифровим підписом особисто звертатися до органів Пенсійного фонду України не потрібно! Використання при вході до Порталу ключа ЕЦП є більш захищеним способом ідентифікації, ніж логін-пароль. Також, саме за рахунок надійної ідентифікації, у випадку використання ключа Портал надає більшу кількість електронних сервісів, в першу чергу персоніфікованих, юридичну значимість яких забезпечує саме використання ключів та технологій електронного цифрового підпису.

У кабінеті можна переглянути інформацію стосовно сплати єдиного соціального внеску, в тому числі – щодо заборгованості підприємства з цього виду платежу до Фонду.

Окрім того, у кабінеті також містяться відомості щодо звітності по сплаті єдиного соціального внеску. Зокрема, роботодавець може бачити зауваження до його звітів та рекомендації щодо усунення неточностей.

У вкладці «Трудові відносини» відображається інформація щодо кількості:

— застрахованих осіб у звітному періоді,

— працівників з інвалідністю,

— працівників, що мають додаткові гарантії в працевлаштуванні та ін.

Якщо є порушення прав працівників, у кабінеті відображається інформація, скільки застрахованих осіб з вини роботодавця не одержали зарахування певного періоду до страхового стажу.

Важливою є можливість формування звернення до органу Пенсійного фонду в електронному вигляді. Відповідь буде надано в електронному вигляді і переглянути її можна в особистому кабінеті. Крім того, при формуванні звернення є можливість вказати поштову та електронну адресу, на які буде відправлено відповідь.

Ще одна функція, яка стає доступною для роботодавця у його кабінеті, це можливість отримати інформацію для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності працівника (лікарняні).

Для страхувальників, які аутентифіковані на Веб-порталі за ЕЦП, надано можливість формування та подачі звернень таких типів:

— довідка за формою ОК-7 за період перебування застрахованої особи у трудових відносинах із страхувальником;

— довідка про страховий стаж застрахованої особи, для призначення страхових виплат згідно форми що буде надана Замовником.

До цього часу первинні дані для розрахунку – страховий стаж та розмір заробітної плати, надавали самі працівники, яким необхідно було звертатись до управлінь Пенсійного фонду за довідками. Тепер процедура отримання необхідних відомостей значно спрощується.

Веб-портал містить захищені персональні облікові дані застрахованої особи.

Всі послуги надаються Веб-порталом безкоштовно.

Запрошуємо Вас приєднатися до нового сервісу електронних послуг Пенсійного фонду України та особисто оцінити його переваги. Веб-портал доступний цілодобово за адресою: http://www.portal.pfu.gov.ua.

Вишгородське об’єднане управління Пенсійного фонду України Київської області.