04.08.2021

Газета Вишгород. ONLINE

Офіційний сайт газети Вишгород, Новини, архів. ONLINE

Головне – належна якість та репутація

kpuk

Віталій САРДАК,
директор КП «Управляюча компанія»

Належна якість та репутація — ці принципи сьогодні стали політикою та метою підприємства. День працівників комунального господарства — одне з небагатьох свят, яке дійсно єднає тих, хто надає послуги, і тих, хто їх отримує. Тому у переддень свята хочеться ще раз акцентувати на тому, що комунальники сповна розуміють свою відповідальність перед населенням. З боку споживачів хочеться теж гідної поваги до людей, які дбають, щоб у нашому спільному домі було охайно і затишно.
Сьогодні КП «Управляюча компанія» працює за новими соціальними стандартами. Ми керуємося основоположним правилом: якість послуг і репутація підприємства. Наш наріжний камінь — це те, що клієнт завжди правий.
За півтора року перебування на посаді директора можу констатувати, що розпочатий рух до нового якісного рівня надання послуг вдається успішно реалізовувати. По-перше, зробили все можливе, щоб тарифи на послуги не зростали. І вони залишаються незмінними з 2015 року. У компанії немає заборгованості із заробітної плати. Більше того, ми почали виплачувати премії працівникам. Також знайшли можливість надавати матеріальну допомогу на оздоровлення у період відпустки. Співробітники забезпечені всім необхідним у повному обсязі: інструментом, спецодягом, обладнанням. Зараз у нашому колективі працює 147 працівників, з’явилося дуже багато молоді, є бажаючі поповнити наші лави. А це показник того, що зміни у принципах нашої роботи дали позитивні результати.
Хочу підкреслити, що сьогодні «Управляюча компанія» забезпечується заробітною платою, матеріалами та обладнанням за рахунок комунальних платежів. Підприємство не отримує дотації з місцевого бюджету для своєї діяльності. За винятком, коли мерія вирішує допомогти мешканцям та виділяє цільові кошти на поточні ремонти будинків.
У минулому році міська рада допомогла придбати два нових сміттєвози. Стара техніка своє відпрацювала, а побутових відходів побільшало. Ми щоденно проводимо роботу з укладання договорів із новими контрагентами: підприємствами, державними установами та іншими організаціями. Це робиться з метою зведення до мінімуму нелегальних та несанкціонованих сміттєзвалищ та зупинення безладного вивозу сміття в місті.
Добре, що у нас стартував пілотний проект розподілу відходів — це ще один крок до європейських стандартів. Наприклад, у Швеції кожна сім’я має по 6-7 ємностей для різного сміття: пластика, паперу, скла, картону, металу та іншого. Там навіть маленька дитина не викине обгортку від цукерки не в той контейнер, тому що в дитсадках і школах навчають, як правильно сортувати сміття. Це досвід, який нам варто запозичити.
А нещодавно світ був вражений новиною: у Швеції закінчилося сміття! Влада країни готова ввозити його для утилізації з інших країн. Там переробляють 93 відсотки сміття на будматеріали, паливо тощо. Коментарі, як кажуть, зайві.
На жаль, поки що не всі в повній мірі розуміють, що будинок — це спільне майно усіх його мешканців. І за ним так само, як і за приватною власністю потрібно доглядати та нести відповідальність. Хоча ці принципи давно закріплені законодавчо, але не доносяться до широкого загалу. Проте, без усвідомлення цих основоположних принципів важко кардинально змінити ситуацію в житлово-комунальній сфері.
І все ж, я по життю — оптиміст, тому вірю, що з часом все зміниться на краще і ми вийдемо на якісно новий рівень. Переконаний, що починати потрібно з поваги: один до одного, до спільної власності, до працівників комунальної сфери, праця яких подекуди сприймається як належне, проте, повірте, надважлива у повсякденному житті.