20.09.2020

Газета Вишгород

Офіційний сайт газети Вишгород, Новини, архів

Транспортні розв’язки по місту та маршрути до столиці

Олексій РОСТОВСЬКИЙ,
депутат міської ради VII скликання, член комісії з питань стратегії розвитку міста, будівництва, транспорту та зв’язку

Транспортні колапси під час нещодавніх холодів спонукали мене надати на розгляд широкого загалу вишгородців кілька ідей. Упевнений, що здорове зерно проросте — і буде результат, прийнятний для всієї вишгородської громади.
Вважаю, що настав час дещо змінити існуючі автобусні маршрути. І розпочати з того, що чим ближче транспортна зупинка до будинку (житлового кварталу) — тим краще і безпечніше і для пасажирів, і для водіїв. На мій погляд, варто максимально розвантажити вул. Набережну, а також уже зараз — до об’єднання громад — всебічно обговорити можливі маршрути та визначити найкращі, беручи до уваги три міські світлофори: Київська, Шевченка, Шолуденка, а також стрімкі забудови житлових кварталів.

Отож, автотранспортний зв’язок Вишгорода із Києвом має здійснюватись по напрямках, що охоплюватимуть Гору, нові житлові комплекси і квартали приватної забудови:
1) № 397
Київ-Петрівка-Богатирська-ДВС-Вишгород: вул. Київська- Ю. Кургузова (ЖК «Ярославичі-1» – центральна районна лікарня-міліція-ЖЕК/Казначейство- ЖК «Ярославичі-2») – В. Симоненка/Б. Хмельницького-Центр (Білла/Дитячий парк) – просп. Т. Шевченка – ЦТ «Дивосвіт» – вул. Набережна – Чайка – Затока – ДВС – … Київ-Петрівка
2) № 397-а
ст. м. «Героїв Дніпра»–траса «Київ-Овруч»– в/ч –ЖМ «Дідовиця»/»ГАЕС» – КАРАТ – вул. Н. Шолуденка– М. Ватутіна (ЖК «Зірковий», «Велесгард», «4 карата», Вишгора/санна траса, кладовище, церквасвв. Бориса і Гліба) – вул. Межигірського Спаса – Шолуденка (аптека, ринок, ЖК «Зірка Вишгорода», «Французький бульвар», КАРАТ, ЖМ «Дідовиця»/»ГАЕС») – траса Київ-Овруч – в/ч – ст. м.«Героїв Дніпра»
3) № 398
Вишгород/центр – просп. І. Мазепи – вул. Н. Шолуденка – Набережна (ЖК «Берегиня») – Чайка – Затока – ДВС – Водогон – траса «Київ-Овруч» (квітництво, спортбаза…) – окружна – «Лавина-центр» – ст. м. «Академмістечко» – «Лавина-центр» – окружна – траса «Київ-Овруч» – Водогон – ДВС – Затока – Чайка – просп. Т. Шевченка –Вишгород/центр
4) Враховуючи виділені у міському бюджеті на 2017-ий рік кошти для перевезення пільгових категорій,
внутрішньоміська «Одиничка»
має бути безкоштовною (як АШАНівський автобус), виконувати рекреаційну функцію, доставляти людей до вишгородських магазинів, установ, парків, спорткомплексів тощо) і пролягати за таким маршрутом: Гористе («в/ч», яхт-клуб «Енергетик») – сади «Дніпро» – набережна (алея Поташника) – новий ЕКОмаркет.
Звісно, можна провести глибокий моніторинг і визначити, яка кількість вишгородців їздить щодня до столиці на роботу і навчання та у які саме районі, до яких гілок метро прив’язане їхнє пересування. Можна замахнутись навіть на тролейбус між Києвом і Вишгородом. Але це дуже великі кошти — і найближчим часом втілити у життя такі мрії нереально.
Від редакції. Вишгородці висловлюють різні пропозиції. Що великі автобуси потрібні лише у час «пік», а «маршрутки» прийнятні не на 12, а на 18 місць (сидячих). Що треба розвивати залізничне і водне сполучення з Києвом. Що між нашими містами треба пустити електро- і велотранспорт. Що хоча б один маршрут необхідно прив’язати до кільцевої електрички по Києву. Що потрібно зробити «Картку вишгородця» або монетизувати пільги, щоби пільгові категорії населення регулярно отримували певну суму та витрачали її на власний розсуд.
Запрошуємо мешканців рідного міста започаткувати банк ідей — і не лише про транспорт. Пишіть і телефонуйте (04596) 5-27-25) до редакції газети «Вишгород», надсилайте пропозиції на нашу електронну пошту ngvyshgorod@ukr.net. Хай вони будуть найнеймовірнішими! Мрії завжди збуваються. А ми, зі свого боку, друкуватимемо найцікавіші думки та коментарі експертів і відповідальних осіб.