Право людини на звернення до органів влади передбачено ст.40 Конституції України. Воно є важливим засобом захисту та однією з організаційно-правових гарантій дотримання прав і свобод.
Своєчасний та об’єктивний розгляд звернень, задоволення їх законних прав та інтересів є пріоритетним напрямком роботи органів ДФС.
Фахівці Вишгородської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області приділяють постійну увагу зверненням громадян. Затверджено графік прийому громадян та здійснюється особистий прийом громадян посадовими особами через громадську приймальню. Графік прийому громадян розміщено на інформаційному стенді ОДПІ. Звернення розглядаються та вирішуються в місячний термін від дня їх надходження, а ті, що не потребують додаткового вивчення, – не пізніше 15 днів від дня їх отримання. В цілому термін розгляду звернень не може перевищувати 45 днів. Під час підготовки відповіді на звернення громадян слід дотримуватись норм ще й інших законодавчих актів: Законів «Про інформацію», «Про статус народного депутата України», «Про статус депутатів місцевих рад». Для кожного виду звернень установлено особливий порядок розгляду й форми реагування.
За січень – листопад 2016 року до Вишгородської ОДПІ надійшло 9 письмових звернень громадян, що на 1 звернення більше, ніж за відповідний період 2015 року, з них: 9 заяв .
Аналіз стану роботи зі зверненнями громадян показав, що питання, з якими найчастіше зверталися громадяни письмово протягом 11 місяців 2016 року, стосувались роз’яснень норм чинного податкового законодавства. Основною причиною їх надходжень є постійні зміни в законодавстві, а також вони обумовлені значною кількістю неврегульованих та проблемних питань у податковому законодавстві. Громадяни зверталися до Вишгородської ОДПІ з питань, які стосувалися: акцизних податків (2), плати за землю ( 1 ), податки на доходи фізичних осіб ( 5),тощо.
На всі звернення надані своєчасні відповіді в терміни, передбачені законодавством. Порушення терміну їх розгляду структурними підрозділами та підпорядкованими інспекціями не допускалися.
Аналізуючи структуру звернень за соціальним станом заявників, слід зазначити, що всі звернення надійшли від громадян, соціальний стан яких не вказувався .
Вишгородська ОДПІ