02.03.2021

Газета Вишгород. ONLINE

Офіційний сайт газети Вишгород, Новини, архів. ONLINE

Диспетчер — не асьмінох

Руслан КОЛПАК

Доброго вечора, шановна редакціє, вітаю вас із Днем Вишгорода!

Змушений звернутися до вас із проханням опублікувати на шпальтах часопису «Вишгород» моє обурення щодо рівня обслуговування клієнтів диспетчерами служби таксі «Лідер».

Сьогодні, 24.09.2016 р., о 22:16 я зателефонував диспетчерові за номером 068-855-54-30, щоб викликати машину. Перша фраза, яку почув: «Я пєрєзваню!» Одночасно диспетчер приймала ще один виклик, оскільки після фрази «я пєрєзваню» не поклала слухавку, і я почув, як вона відповідає іншому абоненту.

За хвилину я знову набрав той самий номер і сказав цій пані, що передзвонюю, бо не дочекався її дзвінка, на що вона відповіла, що «прінімаєт визова». Я їй нагадав, що теж роблю виклик. У відповідь почув хамське: «Я — нє асьмінох».

Але ж я зателефонував першим — і, відповідно, мій виклик мав би бути першим і зафіксований. І якщо один диспетчер не встигає приймати велику кількість викликів, треба брати на роботу ще одного.

Повернувшись додому, знайшов сайт цієї «служби» і не побачив жодних контактів, куди б могли звертатися клієнти. Жодного зворотнього зв’язку — ні подякувати, ні поскаржитися. Невже таксі «Лідер» зовсім не боїться конкуренції?

Окрім того, в розмові з диспетчером були порушені мої права як споживача, оскільки я не отримав потрібну інформацію зрозумілою мовою.

Жодним чином не хочу образити всіх співробітників таксі «Лідер». Часто користуюся їхніми послугами і сервісом водіїв задоволений. Але б дуже хотів, аби відповідальна особа з цієї «служби» роз’яснила мені причини описаної вище поведінки, а радше — хамства цього диспетчера. Вдячний за розуміння.