ГУ ДФС у Київській області
У листопаді отримано 5 заяв, що становить 6% від загальної кількості звернень з початку року.
Найчастіше громадяни порушували питання щодо митних процедур — 60% від заяв, отриманих у листопаді, щодо соціального захисту — 20% від заяв, отриманих у листопаді, щодо роз’яснення митного законодавства — 20% від заяв, отриманих у листопаді.
Із заявами до митниці зверталися: щодо продовження строку зберігання посилки (квадрокоптера) на ім’я керівника митниці та на ім’я начальника митного поста; відкликання заяви щодо продовження строку зберігання посилки (квадрокоптера) у зв’язку з вирішенням питання; стосовно роз’яснення щодо отримання багажу по авіанакладній; щодо здійснення виплати середнього заробітку за час вимушеного прогулу.
На особистому прийомі у керівництва митниці побувало 2 громадянина щодо консультацій з питань визначення митної вартості.
Відповіді на звернення, що надійшли протягом листопада, надані у встановлені законодавством терміни.
На розгляді находиться 1 заява, термін виконання якої не настав.
* * *
З початку року Київською митницею ДФС отримано 11 запитів на публічну інформацію
У листопаді надійшло 4 запити, що становить 37% від загальної кількості з початку року. Надійшли запити щодо вантажно-митної декларації в електронному вигляді, що подавались одним з товариств у період між 01.01.2012 та 01.09.2013; щодо наявності громадянина серед працюючих на Київській митниці ДФС; щодо ймовірного переходу митників з Іллічівського порту на чолі з керівником одного з митних постів Одеської митниці до Київської митниці ДФС; запит одного з видань щодо переліку найчастіше приховуваних речей від митного контролю.
На 3 звернення надані вичерпні відповіді, одне знаходиться на виконанні. Відповіді надаються у встановлені терміни.
* * *
По Київській митниці ДФС на сервіс „Пульс” звернулося 60 заявників
У листопаді сервісом «Пульс» скористалися 7 заявників, це 12 % від загальної кількості звернень з початку року. З них, 6 стосувалися затримок митного оформлення, 1 — роботи органів митниці ДФС.
Звернення, що надійшли протягом листопада на сервіс «Пульс», стосувалися роботи таких підрозділів митниці, як митний пост «Східний термінал» — 1 звернення (2 повторних звернення на скаргу, що надійшла в минулому місяці); митний пост «Святошин» — 4; митний пост «Бориспіль-аеропорт» — 1; управління адміністрування митних платежів та митно-тарифного регулювання також 1 звернення.
На всі звернення надані вичерпні відповіді у встановлені терміни.
З початку року до митниці надійшло і 7 звернень через Урядову гарячу лінію ДФС. Відповіді надані у встановлені терміни.