25 червня у приміщенні Української міської ради відбулася знакова подія – відкриття Центру з надання адміністративних послуг.

З приводу цього в Українку завітали почесні гості: голова Державної реєстраційної служби України Ганна Онищенко, заступник голови Київської обласної державної адміністрації, керівник апарату Дмитро Христюк (які й перерізали символічну червону стрічку), в. о. начальника Головного управління юстиції в Київській області Ніна Ященко, голова Обухівської районної державної адміністрації Сергій Неділько, голова Обухівської районної ради Костянтин Шушаков, начальники та в. о. начальників реєстраційних служб області.

Не секрет, що наше місто вже має напрацьований досвід у сфері надання широкого спектру послуг громадянам. Понад чотири роки в Українці працює Центр муніципальних послуг, функціонує міський портал, сім років діє електронний документообіг. Крім цього, вже давно популярний серед мешканців місцевий call-центр з обов’язковим зворотнім зв’язком.  А нагорода Ради Європи, отримана два роки тому, за 1 місце з надання громадських послуг та ефективне обслуговування мешканців міста – яскраве свідчення високої якості роботи виконкому міської ради в цій сфері.

Голова Державної реєстраційної служби України Ганна Онищенко наголосила, що даний крок є потрібним та своєчасним.  «На людей, які тут працюватимуть, покладено і великий обов'язок, і велику честь започатковувати дійсно європейські послуги гідного рівня», – сказала пані Ганна.

Заступник голови Київської ОДА Дмитро Христюк висловив тверду впевненість у тому, що з часом кожен житель Київщини та й усієї України буде з задоволенням відвідувати владні кабінети та отримувати якісні послуги. В інтерв’ю «Проспекту» пан Дмитро зазначив: «Ми ставимо задачу, аби в кожній адміністративній одиниці був такий центр. В Українці він перший, так сказати пілотний. Незабаром відкриємо аналогічний і в Обухові.  Контролювати їх діяльність будуть громади. Щодо управлінського моніторингу, то такі центри працюють у рамках координації контролю Державної реєстраційної служби, з якою ми постійно співпрацюємо».

Дмитро Вікторович також зауважив, що починання та ініціатива міської влади м. Українка на чолі з міським головою Павлом Козирєвим – актуальні та вкрай потрібні, такий досвід необхідно якнайшвидше розповсюджувати на території всіх міст і районів не лише Київської області.

Керуюча справами виконавчого комітету Української міської ради Катерина Проценко наголосила на тому, що принципи роботи виконкому лишаються незмінними – робити все, аби поліпшити якість надання послуг населенню. «У рамках покращення якості обслуговування наших жителів ми ініціювали питання відкриття Центру адміністративних послуг. Де надаватимуться послуги щодо оформлення нерухомого майна та видачі необхідних документів, – каже Катерина Василівна. – Це перший крок до того, щоб залучити спеціалістів районних служб приїжджати до нас у місто й обслуговувати українчан. Нагадую також, що продовжує роботу виїзний прийом оформлення субсидій». Спеціалісти ж Державної реєстраційної служби працюватимуть з понеділка по середу, прийматимуть документи з 8.00 до 12.00, у середу проводитимуть видачу документів.

Як бачимо, із кожним новим кроком та всіма можливими шляхами місцева влада намагається зробити наше з вами життя  комфортнішим та якіснішим завдяки продуктивному функціонуванню вже діючих та появі нових служб у місті.

Віталіна КНЯЗЄВА