Адміністрація Вишгородського МКП «Водоканал»

Забезпечення надійного функціонування підприємства, цілодобове якісне надання послуг з водопостачання та водовідведення в повному обсязі можливе тільки за умови поліпшення платіжної дисципліни абонентів.
Колектив Вишгородського міського комунального підприємства «Водоканал» щиро вдячний абонентам за своєчасну оплату наданих нами послуг, а також сподівається на подальше розуміння кожного споживача стосовно важливості щомісячного розрахунку. Проте рівень платежів населення за отримані послуги залишається низьким. Станом на 01.05.2017 р. загальна заборгованість мешканців Вишгорода за спожиті послуги сягає 4 млн 445,4 тис. грн.
Вишгородське МКП «Водоканал» із розумінням ставиться до кожного, хто опинився в скрутному становищі, та пропонує укласти договір реструктуризації платежу за умови сплати нарахування поточного місяця. Якщо нарахування за Вашою адресою проводяться ще за встановленими нормами, які занадто великі для Вашого гаманця, то після підписання договору реструктуризації Ви можете встановити лічильник води та контролювати свої витрати і таким чином економити на поточних нарахуваннях. Це допоможе Вам у подальшому сплатити заборгованість.
Аби не потрапити до «чорного» списку боржників, необхідно здійснити оплату за отримані послуги до останнього робочого дня місяця.
Найперше, про те, що ви маєте борг, вам нагадає… червоний колір «Попередження про заборгованість за надані послуги». Якщо це не стане поштовхом до оплати, чекайте в гості представників Вишгородського МКП «Водоканал». Вони (під Ваш підпис) нададуть попередження про те, чого Вам очікувати у разі несплати за спожиті послуги з водопостачання та водовідведення.
Якщо ж обставини заборгованості вагомі — прямуйте до відділу розрахунків населення Вишгородського МКП «Водоканал». Ми завжди йдемо назустріч споживачеві, пропонуючи розтермінувати суму боргу, пояснюючи можливість та процедуру отримання субсидій та пільг.
Якщо ж пояснення, попередження та вмовляння не діють, підприємство звертається до суду із заявою на видачу судового наказу для примусового стягнення боргу. У випадку подання до суду, неплатнику доведеться додатково заплатити судовий збір, інфляційні кошти та три відсотки річних. У деяких випадках сума додаткових судових витрат перевищує суму боргу.
Загалом щороку нам доводиться подавати до суду майже на сотню боржників. У випадку невиконання рішення суду добровільно, державна виконавча служба вживає всіх заходів для примусового погашення заборгованості. А це – стягнення із заробітної плати, пенсії, накладення арешту на рухоме та нерухоме майно з метою його подальшого вилучення та реалізації, обмеження виїзду за кордон.
Нормами Цивільного процесуального кодексу України передбачено стягнення боргів за спожиті комунальні послуги у спрощений спосіб — у порядку наказного провадження – без виклику боржника до суду з подальшим повідомленням поштою про прийняте рішення.
Наразі нам залишається сподіватися на пробудження свідомості боржників, адже значно простіше наважитися на реструктуризацію боргу, ніж чекати на візит комунальників чи державних виконавців.