ГУ ДФС у Київській області
У вересні громадяни надіслали 5 заяв, що становить 7% від загальної кількості звернень з початку року.
Найчастіше порушувалось питання щодо фінансового забезпечення працівників, у тому числі, колишніх — 40% від заяв, отриманих у вересні.
Із заявами до митниці звернулися: щодо повернення коштів (фінансова гарантія) за в’їзд в Україну на транспортному засобі; про виплату заробітної плати за вимушений прогул; про скасування рішення митного органу щодо коригування митної вартості; щодо повернення вилучених коштів за протоколом про порушення митних правил.
Неодноразових, колективних звернень від громадян до митниці не надходило.
На особистому прийомі у керівництва митниці у вересні побував 1 громадянин щодо питання затягування митного оформлення товарів підприємства.
Відповіді на звернення, що надійшли протягом вересня, надані у встановлені законодавством терміни.
З початку року по Київській митниці ДФС на сервіс «Пульс» звернулося 48 громадян
ГУ ДФС у Київській області
У вересні отримано 6 звернень на сервіс «Пульс», що становить 13% від загальної кількості з початку року.
З них 5 звернень стосувалися затримок митного оформлення, одне — роботи органів Державної фіскальної служби.
Звернення, що надійшли протягом вересня на сервіс «Пульс», стосувались роботи таких підрозділів митниці: Митний пост «Східний термінал» — 3 звернення, 2 повторних звернення; управління аналізу ризиків та протидії митним правопорушенням — 1 звернення; сектор розгляду звернень та забезпечення доступу до публічної інформації — 1 звернення, 1 — повторно; митний пост «Бориспіль-аеропорт» — 1 звернення, 2 — повторно на звернення, яке надійшло у серпні. Також до Київської митниці надійшло 5 звернень через Урядову гарячу лінія ДФС та одне у вересні.
Відповіді на звернення надані у встановлені терміни.